Monday, September 12, 2011

Twin Effects = Twin Lens Reflex = TLR 双反效应

I was planning on to get this blog up days ago. But scratching my head to get a name which is easy to remember at the same time related to what I am going to blog. So, the first person who I can think of and help me out... my lovely wife. She is full of ideas and inspirations. She is my walking wikipedia and dictionary most of the time.

So she has came out with Double Happiness and Twin Effect (both names was taken in blogspot). Double and twin similated to the Twin Lens Reflex which has 2 lenses. Happiness and effect which is the feeling of fun, happy and unforgetable while you are using the TLR.


I am lucky that the Twin Effects still available and couldn't waste a second to get it registered. I am going to share about what I have read, learnt, seen and experienced with the TLR. And of couse, I will keep buying and selling the different TLR at the same time. It seems like e-business by using blog, facebook and etc are quite common and convenience nowadays. So anyone of you feel like want to have a try on TLR. Just leave a comment here with your contact. I will try my best to help you out within your budget.

在N日前,突发奇想。想来个双反相机部落客。不过要来个容易又跟这双反有关联的名字难上加难。当我在抓着头皮想不出个所以然来时,却想到有个人可以帮我。那就是我那满脑都是创意跟鬼主意的老婆大人。她可是我的词典跟字典哦。

她想到两个名字。那就是双喜或是双效应。双就是代表那双反。喜跟效应都是使用双反时带来的无穷的快乐与回味。不过啊。。。这两个名字在这里已经被其他人使用了。所以啊,我就在那双效应的后面加个s字。而且还没有人使用。我马上就注册了这个名字。之后接下来的就是我会在这里跟大家分享我对双反的认识,经验等。当然我也会在这里做个小买卖。在这个高科技时代里使用部落客跟面子书等来做选传等买卖也是个不错又方便的捷径。若你对双反感兴趣而想要拥有架来玩玩。那就请留言跟你的联络方法。我会尽我所能来满足你对双方的欲望。

No comments:

Post a Comment